فریادهای گربه ی طبقه ششم

11:18 pm

يكشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۱۸ ب.ظ
من بغض دارم
و به هر کسی دلیل رنجمو میگم
هیچ حقی بهم نمیده
ولی دارم رنج میکشم
عمیقا
هر روز
هر لحظه
برام مثل رنجه
و گاهی وقتا فکر میکنم مردن خیلی بهتر از این رنج کشیدن مدامه...
چون هیچ راه حلی براش نیست...
و اره، من نمیتونم این رنجو ول کنم، چون اگه ولش کنم منم دیگه نیستم
من چیزی رو میخوام که اگه اون چیز رو نداشته باشم نمیخوام زندگی کنم
ینی فکر نمیکنم زندگیم بدون اون چیز معنایی داشته باشه
ولی بنظرم اگه اون چیز رو داشتم، هر رنجی برام کمتر میشد
چون برام اون چیز اصل بود که داشتمش...
من عمیقا غمگینم
هیچ راهی نیست...
هیچکس کمکم نمیکنه... 
من خسته شدم از بس تنهایی به مشکلاتم فکر کردم
من احساس تنهایی میکنم... 
کاش میمردم... طبیعی... مثل یه گل...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۵
تو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی